Bulut Çözümleri

Bulut (Cloud) çözümlerimiz ile bulutun bizlere sağladığı esneklikler ve imkânlarından faydalanarak işletmenizi daha hızlı bir inovasyon ve dijitalleşme sağlıyor, ekonomik ölçeklendirmeler ile de işletim maliyetlerinizi düşürüyor, altyapınızı daha verimli, etkin ve her yerden güvenli bir şekilde kullanmanızı sağlıyoruz.

Bulut çözümleri sizlere aşağıdaki temel avantajları sağlar

  • İşletmenizin verimliliğini artırarak dijital dönüşümünüzü hızlandırır.
  • Esnek biçimde genişleyebilen ve daralabilen bir yapı sunarak, değişen iş ihtiyaçlarına anında uyum sağlar.
  • Yüksek performanslı veri yönetimi ile hızlı ve güvenilir erişim sağlar.
  • Maliyetlerinizi düşürürken, altyapı ve bakım giderlerini azaltır.
  • Güvenli bulut yedekleme ve kurtarma çözümleri verilerinizi korur.
  • Bulut çözümlerinin inovatif yapısı, rakiplerinize karşı verimlilik ve maliyet avantajı elde etmenize yardımcı olur.
  • Ekiplerinizin her yerden birbirleri ile iletişimini sağlayarak, çalışma verimliliğini artırır.
  • Güncellemeler ve yeni fonksiyon eklemeleri, kesintisiz ve otomatik olarak gerçekleşir ve bu süreçlerinizi artırarak işletmenize destek olur.
  • Bulut bilişim, hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştıracak süreçlerinizi basitleştirir ve yönetimde kolaylık sağlar.

NextCloud

Bulut bilişim konusunda yaygın olarak kullanılan, sahip olma maliyeti düşük ve çok iyi bir başlangıç olan Nextcloud’un stratejik partneri olarak hizmet vermekteyiz. Mevcut altyapınızı koruyarak uzman ekibimiz ile Nextcloud’un tüm kurulum ve destek hizmetlerini sağlıyoruz.

NextCloud

  • Merkezi bir platformdan kolay erişim ve yönetim imkanı sağlar.
  • Verilerinizi yerinde barındırarak tam kontrol ve güvenlik sunar.
  • Kullanıcı dostu arayüzü ile hızlı adaptasyon sağlar.
  • Mobil uyumluluğu sayesinde her yerden erişim imkanı sunar.
  • Esnek yapısı ile işletmenizin büyüklüğüne ve ihtiyaçlarına uyum sağlar.
  • Güçlü entegrasyon özellikleri ile mevcut iş akışlarınıza sorunsuz uyum sağlar.
  • Yedekleme ve kurtarma özellikleri ile veri kaybını önler.
  • Gelişmiş güvenlik önlemleri ile veri ihlallerine karşı koruma sağlar.
  • İşbirliği araçları sayesinde ekip verimliliğini artırır ve inovasyonu destekler.

NextCloud’un En Temel 5 Modülü

Nextcloud Talk
Güvenli sesli ve görüntülü aramalar ile anlık mesajlaşma sağlayarak ekip içi iletişimi güçlendirir. Kurumunuza özgü kapalı bir haberleşme çözümü sunar.

Nextcloud Files
Dosyalarınızı güvenli bir şekilde depolamanıza ve paylaşmanıza imkan tanır, kurum içi ve dışı yetkilendirme ile verilerinizi korur.

Nextcloud Groupware
Takvim, kişi ve e-posta entegrasyonu ile iş süreçlerinizi ve işbirliğini kolaylaştırır. Üst yönetim ve günlük destek birimleri için verim ve kontrol imkanı verir.

Nextcloud Deck
Proje yönetim araçları sunarak görev takibi ve ekip koordinasyonunu optimize eder.

Nextcloud Office
Online doküman düzenleme ve işbirliği araçları ile ekiplerin aynı anda dokümanlar üzerinde çalışma olanaklarını tanır. İşletme maliyetlerinizi bariz biçimde azaltır.